ONDERSTEUNING
OPLEIDING
Nieuw in het gebruik van de Pitane Mobility software of wilt u uzelf of uw medewerkers een opfriscursus geven? De opleiding Pitane is voor zowel nieuwe als bestaande klanten de manier om alle functionaliteiten van de software te ontdekken.
Opleidingen worden gegeven op basis van kennis van de software en worden gegeven in dagdelen van 3 uur.
E-LEARNING
Liever even een uurtje opfrissen of ondersteuning nodig over een bepaald onderwerp of functie binnen de software? Dan is E-Learning voor u de juiste oplossing.
Via E-Learning gaan we op afstand met elkaar in gesprek. Via Teams wordt uitleg gegeven over het gewenste software onderdeel en kan afgenomen worden per uur.
Wij maken gebruik van TeamViewer
ONZE MEDEWERKERS HELPEN U GRAAG VERDER
Wij helpen u graag verder wanneer u vast loopt tijdens uw werking in de Pitane Mobility software of vragen heeft omtrent het gebruik van de software.
U kunt contact opnemen via de volgende kanalen:
HELPDESK CENTER
U kunt 24/7 een ticket aanmaken via ons helpdeskcenter. Een account maakt u eenvoudig aan via https://helpdesk.pitane.nl.
CONTACT PER MAIL
Niet de mogelijkheid een account aan te maken? Geen probleem. U kunt ook mailen naar helpdesk@pitane.nl.
GEWOON EVEN BELLEN
Kan uw vraag niet wachten op een antwoord van onze medewerkers? U kunt ons ook altijd bellen op de volgende tijden:
Maandag – 8:30 tot 16:30
Dinsdag – 8:30 tot 16:30
Woensdag – 8:30 tot 16:30
Donderdag – 8:30 tot 16:30
Vrijdag – 8:30 tot 15:00
Zaterdag – Gesloten
Zondag – Gesloten
U kunt bellen met onze helpdesk op nummer + 31 85 1126998.
24/7 BEREIKBAARHEID
Wanneer u beschikt over een pincode kunt u buiten kantoortijd terecht bij onze storingsdienst. Houdt uw pincode gereed tijdens het bellen met ons storingsnummer.