KLANTEN PORTAAL
OPENSTAANDE OPDRACHTEN
Overzicht van alle wachtende ritten in de planning
HISTORIE OPDRACHTEN
Overzicht van alle verwerkte ritten in de historie
ONDERBREKINGEN
Geeft de klant de mogelijkheid om zijn vervoer te onderbreken
KLACHTEN
Wanneer de klant ene klacht gemeld heeft kan hij of zij deze inzien via GATE12
OPDRACHT INFORMATIE
Elke opdracht weergeeft zijn eigen status. Zo ziet uw klant eenvoudig wat hij wel of niet met de opdracht kan doen, of deze nog te wijzigen is of niet, en wat de eventuele tijden zijn gekoppeld aan verwerkte opdrachten.
ONLINE BOEKEN
Uiteraard kan de klant eenvoudig zelf zijn opdrachten online inboeken. Uiteraard betekend het boeken van een rit niet meteen dat de opdracht uitgevoerd wordt. Wanneer de opdracht onbetaald is komt deze op een pending status waardoor de planner deze eerst moet goedkeuren. Betaalde opdrachten komen als wachtende opdrachten binnen in het Pitane Mobility Business Suite planbord.